Jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) a 'Tascord' webalkalmazást üzemeltető Csipkés Zoltán ev. (továbbiakban: Szolgáltató) által az alkalmazásban (https://tascord.hu, https://app.tascord.hu webalkalmazás, a továbbiakban: Tascord alkalmazás) nyújtott szolgáltatásokat igénybe vevő Ügyfél (a továbbiakban: Ügyfél), valamint a Szolgáltató jogait és kötelezettségeit tartalmazza. (Szolgáltató és Ügyfél a továbbiakban együttesen: Felek).
Az infrastruktúra biztosításában (szerver- és tárhelyszolgáltatás) részt vesz a RACKFOREST ZRT. (1132 Budapest, Victor Hugo utca 11. 5. em. B05001.) (a továbbiakban: Tárhelyszolgáltató).
1. Az alkalmazásban nyújtott szolgáltatások ismertetése
A Szolgáltató az általa üzemeltetett alkalmazáshoz való hozzáférést értékesít az Ügyfelek részére. Az alkalmazásban az Ügyfelek egyszeri, vagy ismétlődő teendőket, feladatokat rögzíthetnek, amelyekről a rendszer értesíti, ezzel segítve a saját szokásainak és fontos teendőinek kezelését.
2. A Szolgáltató adatai
- Tulajdonos: Csipkés Zoltán ev. (TechNexus)
- Székhely: Budapest 1152, Illyés Gyula utca 2-4 A ép. fszt. 7
- Adószám: 57920612-1-41
- Email: info@tascord.hu
- Weboldal: https://tascord.hu
3. A tárhelyszolgáltató adatai
RACKFOREST ZRT. (1132 Budapest, Victor Hugo utca 11. 5. em. B05001.)
4. A szerződés létrejötte
4.1 A szerződésre vonatkozó általános szabályok
Jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a Tascord alkalmazáson keresztül történik, és a Felek között jön létre. Az alkalmazásban történő vásárlás elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak megfelelően irányadóak.
A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.
A szerződés megkötésére magyar, angol nyelven van lehetőség.
A Szolgáltató és az Ügyfél között a szerződés akkor jön létre, amikor a Szolgáltató az Ügyfélhez intézett, elfogadásra vonatkozó kifejezett nyilatkozatával az Ügyfél vásárlását visszaigazolja. A szerződés olyan feltételekkel jön létre, ahogyan azt a Szolgáltató az Ügyfélnek a vásárlást követően visszaigazolta.
A Felek között létrejött szerződés interneten kötött, de nem aláírt (írásba foglalt) szerződésnek minősül, melynek tartalmát a Szolgáltató archiválja és a létrejöttét követő 5 évig őrzi, így utólagosan hozzáférhető, visszakereshető.
A Szolgáltató fenntartja jogát jelen ÁSZF egyoldalú módosítására.
Az Ügyfél felelős az általa a vásárlás során megadott adatok valóságáért és pontosságáért.
4.2 Az alkalmazásban található információk
Az alkalmazásban található árak bruttó árak, melyek a jogszabály alapján felszámítandó áfa-t tartalmazzák.
4.3 Szolgáltatások
A ’Tascord’ webalkalmazás böngészőből érhető el a https://app.tascord.hu címen.
4.4 A vásárlás menete
4.4.1 Regisztráció
Az Ügyfél (ügyfél) a Tascord webalkalmazást a szolgáltató honlapján keresztül érheti el, a regisztrációhoz email cím és jelszó megadása szükséges. A regisztrációt követően az Ügyfél saját profilt hoz létre, ahol köteles megadni felhasználónevét.
A ügyfél a szolgáltatást ingyenesen is igénybe veheti, azonban bizonyos funkciókhoz havi díjas előfizetés szükséges. Az előfizetés a Stripe által biztosított online fizetési felületen keresztül történik, és automatikusan megújul mindaddig, amíg a ügyfél azt le nem mondja.
4.4.2 Egyszeri teendők
Az Ügyfél a rendszerben egyszeri teendőket hozhat létre, amelyek digitális emlékeztetőként működnek. A szolgáltatás értesítést küld a megadott időpontban, az Ügyfél pedig jogosult a feladatot halasztani az alábbiak szerint: 5, 15, 30, 60 perccel, a nap végéig.
Az egyszeri teendők létrehozhatók:
- a Tascord felületén,
- Discord integráción keresztül,
Discord esetén a feladat legfeljebb 72 órára időzíthető.
4.4.3 Heti teendők
Az Ügyfél a rendszerben ismétlődő, heti rendszerességű feladatokat is létrehozhat. A heti teendők értesítése félóránként megjelenik mindaddig, amíg az Ügyfél a feladatot „Elvégeztem” gombbal el nem látja.
A heti teendők kizárólag a Tascord alkalmazás felületén hozhatók létre és kezelhetők, Discordon nem. Amennyiben a ügyfél a hét adott napján nem jelzi a teljesítést, a feladat automatikusan átütemezésre kerül a következő hétre. Az értesítések emailben is kiküldésre kerülnek.
4.4.4 Havi teendők
Az Ügyfél a rendszerben havi rendszerességgel ismétlődő feladatokat is létrehozhat. A havi teendők értesítése nem halasztható, azonban a hónap adott napja, valamint eltérő hétvégi időpont beállítható.
Amennyiben a választott nap nem létezik minden hónapban (pl. 31.), a feladat automatikusan a hónap utolsó napjára kerül.
A havi teendők létrehozhatók és kezelhetők:
- a Tascord felületén,
- Discord integráción keresztül
4.4.5 Discord értesítések
Az Ügyfél a Discord-fiókját összekapcsolhatja a Tascord alkalmazásával. Ezen esetben a feladatokról közvetlen, privát üzenet formájában érkezik értesítés.
- Egyszeri teendők esetén a ügyfél jogosult a feladat halasztására.
- Heti és havi teendők esetén az „Elvégeztem” gombbal jelezheti a teljesítést.
A Discordon megjelenő értesítések a Tascord által biztosított botüzenetek formájában jelennek meg, amelyeket az Ügyfél bármikor letilthat.
4.4.6 E-mail értesítések
Az Ügyfél jogosult a feladatairól email értesítést is kérni. Az emailben található gombok segítségével a feladat:
- halasztható (egyszeri teendők esetén),
- teljesítettnek jelölhető (heti és havi teendők esetén).
A szolgáltató felhívja a figyelmet, hogy az email értesítések kézbesítési ideje a levelezőrendszer működéséből adódóan változhat, ezért határidőhöz kötött vagy kritikus fontosságú feladatok esetében az Ügyfél felelőssége más emlékeztetési csatornát is használni.
4.4.7 Előfizetés
Az Ügyfél a Tascord alkalmazást ingyenesen is használhatja, azonban lehetősége van havi díjas előfizetés vásárlására.
Az előfizetés az alábbi többletszolgáltatásokat nyújtja:
- Teendők létrehozásához tartozó limitek bővítése (pl.: napi korlát eltörlése)
Az előfizetés automatikusan megújul, és az Ügyfél jogosult azt bármikor lemondani. Visszatérítési igény a mindenkor hatályos jogszabályoknak megfelelően, a vásárlástól számított 14 napon belül nyújtható be, amennyiben a szolgáltatás igénybevétele még nem történt meg.
4.4.8 Fizetés
A fizetési műveleteket teljes mértékben a Stripe (https://stripe.com) (továbbiakban Fizetési szolgáltató) intézi. A ügyfélk a tranzakciót az applikációban/böngészőben kezdeményezhetik, az alkalmazásban megszabott árakon ( előfizetés, extra funkciók).
A Szolgáltató nem kap részletes adatokat a fizetési tranzakcióról vagy a vásárlóról, kizárólag a Fizetési szolgáltató által biztosított visszaigazolást.
Az ügyfél a fizetéssel kapcsolatos esetleges reklamációját e-mailben jelezheti a Szolgáltatónál: info@tascord.hu.
Az ügyfeleknek a számlát a Szolgáltató állítja ki, a fizetési szolgáltató közreműködésével.
4.4.9 A szolgáltatás teljesítése
Az alkalmazás böngészőből, internetkapcsolattal érhető el.
4.5 A szerződés módosítása, elállás
A „Megrendelés” gomb megnyomását megelőzően a szerződés (a regisztráció) annak teljesítéséig szabadon és következmény nélkül módosítható. A vásárlástól való elállási jog gyakorlására vonatkozó szabályozást a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet, valamint a Polgári Törvénykönyv tartalmazza.
A Kormányrendelet 29. § (1) a) értelmében az Ügyfél a szerződéstől annak teljesítése után nem állhat el: szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében elállási vagy felmondási jog nem illeti meg az Ügyfelet a szolgáltatás maradéktalan teljesítését követően, ha a teljesítés a fogyasztó kifejezett előzetes beleegyezésével és annak tudomásulvételével kezdődött meg, hogy elveszíti elállási jogát, amint a Szolgáltató maradéktalanul teljesítette a szerződést.
Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy a regisztráció véglegesítését követően, amint az Ügyfél hozzáfér a Tascord alkalmazás szolgáltatásaihoz, a Szolgáltató teljesítette a szerződést, és az Ügyfél elveszíti elállási jogát.
Az előfizetés vásárlása a Stripe online fizetési rendszerén keresztül történik. A ügyfél a csomagot bármikor a Tascord alkalmazás felületén lemondhatja vagy módosíthatja.
4.6 Ügyféli fiók törlése
Az Ügyfél kérheti a Szolgáltatótól a ügyféli fiókja törlését az info@tascord.hu címre küldött törlési kéréssel, melyet a Szolgáltató 5 munkanapon belül teljesít. Az alkalmazáson belül is van lehetőség a fiók törlésére, erről egy leírás az alábbi oldalon olvasható: LINK.
A Ügyféli fiók törlésétől függetlenül a Szolgáltató köteles azon adatok megőrzésére, melyek esetében ezt jogszabály írja elő számára.
4.7 Szavatosság
A Szolgáltató szavatosságot vállal az alkalmazás működéséért és folyamatos rendelkezésre állásáért.
4.8 Panaszok kezelése
Az Ügyfelek panaszaikkal írásban, illetve telefonon kereshetik meg a Szolgáltatót, a 2. pontban megadott elérhetőségeken.
BFKH Fogyasztóvédelmi Főosztály elérhetősége:
- cím: 1051 Budapest, Sas u. 19.
- postacím: 1364 Budapest, Pf.: 144.
- telefonszám: +36-1/450-2598
- e-mail cím: fogyved_kmf_budapest@bfkh.gov.hu
Jogvita esetén az illetékes békéltető testület a Budapesti Békéltető Testület, elérhetősége:
- cím: 1016 Budapest, Krisztina körút 99. I. emelet, 111.
- levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.
- e-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu
- telefon: +36 (1) 488-2131
Bírósági jogérvényesítésről további információ a www.birosagok.hu honlapon.
5. Egyéb rendelkezések
5.1 Reklámok, hírlevelek
A Szolgáltató jogosult az Ügyfél részére hírlevelet vagy egyéb reklám levelet küldeni, amennyiben az Ügyfél az alkalmazásban a megfelelő adatai megadásával ehhez előzetesen, egyértelműen, kifejezetten és önkéntesen hozzájárult. A Szolgáltató nem köteles ellenőrizni, hogy az Ügyfél által a hozzájárulás megadásakor megadott adatok valósak, illetőleg helytállóak. Az Ügyfél az önkéntes hozzájárulását bármikor jogosult visszavonni. Ebben az esetben a Szolgáltató a visszavonást követően az Ügyfél részére több hírlevelet, illetőleg egyéb reklám levelet nem küld, továbbá törli az Ügyfél adatait a hírlevélre feliratkozott Ügyfelek adatai közül.
5.2 Módosítások
A Szolgáltató jelen ÁSZF-et, az alkalmazásban kínált szolgáltatások árait nem visszamenőleges hatállyal bármikor módosíthatja, a módosítás az alkalmazásban történő közzétételt követően lép életbe, és csak az életbe lépést követő tranzakciókra érvényes.
5.3 Technikai korlátok
Az alkalmazásban történő vásárlás feltételezi a Ügyfél részéről az Internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre.
5.4 Fogyasztónak nem minősülő Ügyfelek
A jelen Általános Szerződési Feltételek azon rendelkezéseit, amelyeket a Ptk. vagy más jogszabály kizárólag a fogyasztónak minősülő személyekkel kötött szerződésekre rendel alkalmazni, fogyasztónak nem minősülő Ügyfél esetében a Szolgáltató nem köteles alkalmazni.
5.5 Adatvédelem
Az Alkalmazás használatával kapcsolatban a Szolgáltató (mint adatkezelő) az Ügyfél (mint érintett) személyes adatait kezeli. Az adatkezelésre vonatkozóan az Ügyfél elérheti a Szolgáltató részletes adatvédelmi tájékoztatóját itt: LINK